Katrien Schober

Katrien Schober is eigenaar van InMens Training en Coaching. Zij heeft jarenlange ervaring in het onderwijs in diverse functies en als trainer en coach. Haar werkwijze kenmerkt zich door de oprechte aandacht die ze heeft voor anderen en haar aanmoedigende en ondersteunende aanpak. Haar rijke ervaring met oplossingsgericht en systemisch werken maakt dat zij zeer goed kan afstemmen op de vragen van haar gesprekspartners. Ze biedt veel praktische handvatten aan mensen die zij traint en coacht, zodat het geleerde direct toe te passen is in de praktijk. Door haar realistische kijk en systematische manier van werken zorgt zij dat plannen leiden tot doeltreffende actie. Vertrouwen hebben in de groei en de oplossing van een ander is de basis van haar oplossingsgerichte visie. Meer over Katrien haar achtergrond lees je hier.

Karin Roza – van Maaren

Karin Roza – van Maaren is werkzaam als professioneel jeugdhulpverlener, trainer en coach.
Zij is gespecialiseerd op het gebied van onderwijs en hulpverlening. De driehoek: kind, ouders en school staat hierin centraal. Daarnaast heeft Karin veel ervaring in het begeleiden van kinderen met gedragsproblemen en hun ouders en andere mensen die in het systeem van het kind een belangrijke rol spelen. Haar werkwijze kenmerkt zich door oprechte aandacht en verbinding met de ander. Naast iemand durven te staan en van daaruit te ondersteunen. Dit alles met een gezonde dosis humor. Lees verder voor meer informatie over de achtergrond van Karin.

Kim Anne Stroink

Kim Anne Stroink is GZ psycholoog, afgestudeerd als neuro- en kinder/ jeugdpsycholoog aan de universiteit van Leiden. Ze heeft veel affiniteit met het werken met jongeren/jongvolwassen en gezinnen. Kim Anne haar werkwijze wordt getypeerd door een warme, empathische benadering en haar groot analytisch vermogen. Vanuit haar intuïtie en mensenkennis communiceert zij respectvol en direct over wat zij ziet en ervaart in het contact met haar cliënten. De focus van haar begeleiding ligt in het vergroten van het zelfbewustzijn en het bewuster inzetten van de kwaliteiten van de mensen waarmee zij werkt. Zij weet angsten om te zetten in daadkracht. Hierbij is het inzetten van het gezin of netwerk vaak onderdeel van de geboden ondersteuning.
Lees meer over de achtergrond van Kim Anne Stroink

Theo Bruekers

Theo heeft jarenlange ervaring in het onderwijs en als trainer en coach. Zijn werkwijze kenmerkt zich door zijn theoretische achtergrondkennis die hij op praktische wijze weet om te zetten. Vanuit verbinding, luisteren, open staan voor de ander en humor, geeft hij mensen op effectieve wijze inzicht in hun eigen processen en de onderliggende dynamieken die spelen tussen mensen. Theo werkt met groepen deelnemers in trainingen en doet daarnaast individuele coaching van ouders en kinderen. Ook werkt hij met het hele gezin aan het versterken van de gezinsdynamieken. Hij kan op systemische wijze jarenlange negatieve patronen die er spelen in korte tijd aan het licht brengen en doorbreken. In opleidingen, trainingen, workshops en coaching met Theo leer je door te doen en weet hij door zijn vele praktijkvoorbeelden mensen te inspireren.
Lees meer over Theo en zijn achtergrond

Marit Buitendijk

Marit is gestart in de directe hulpverlening aan kinderen, jongeren en hun ouders. Ze heeft een brede werkervaring in verschillende sectoren: de Jeugdhulpverlening, het Kinderziekenhuis en de Kinder- en Jeugdpsychiatrie. Zij geeft al jaren trainingen gericht op het opvoeden en opgroeien. Daarnaast is zij werkzaam als Gezinsbegeleider en Impulsklas-ouderbegeleider. De aanpak van Marit tijdens haar begeleiding en trainingen is ondersteunend, daadkrachtig en oplossingsgericht. Haar doel is bereikt als kinderen, leerkrachten en ouders weer in hun kracht staan. Ze geniet als ze ziet dat de kinderen succeservaringen opdoen en hierdoor meer zelfvertrouwen krijgen en groeien!
Lees meer over Marit.

Thomas Wustefeld

In zijn werk probeert Thomas dicht bij zichzelf te blijven en is de mix van het werken vanuit je hart, gekoppeld aan gerichte begeleidingsinterventies voor hem de juiste combinatie. Kenmerkend voor Thomas zijn coaching is de focus die ligt op het scherp krijgen van persoonlijke kwaliteiten van de leerkracht waarbij er aandacht is voor de mens achter de leerkracht. Eventuele belemmeringen worden oplossingsgericht en zorgvuldig aangepakt, zodat de werkzaamheden weer met hernieuwd vertrouwen opgepakt kunnen worden. Helpend hierbij is de ruime onderwijservaring die Thomas heeft. Lees meer over Thomas.

Erik Hekkelman

Erik Hekkelman is werkzaam als trainer en coach. Hij heeft jarenlange ervaring als leerkracht in het (speciaal) basisonderwijs. Zijn werkwijze met kinderen kenmerkt zich door onderwijsaanbod op maat. Hij begeleidt zowel groepen als individuele leerlingen met een specifieke hulpvraag.
Oplossingsgericht en met een systemische blik staat hij voor betekenisvol onderwijs voor iedereen. In zijn contact en inhoud, en in zijn coachen en sturen is zijn hart voor onderwijs zichtbaar.
Met humor en authenticiteit kan hij als geen ander aansluiten bij de vraag die er ligt en gezamenlijkheid creëren om de uitdagingen aan te gaan die er nog liggen. Vertrouwen is de basis, van daaruit gaat Erik op zoek naar de volgende stap. Lees meer over Erik.

Debby Besteman – van Hoof

Debby Besteman – van Hoof heeft jarenlange werkervaring in de hulpverlening. Ze heeft met diverse doelgroepen gewerkt: preventief, crisis, detentie, dagbehandeling, internaat, thuis (met kinderen en ouders) en is rots en water trainer. De afgelopen jaren richt zij zich vooral op het geven van sociale vaardigheidstrainingen, opvoedondersteuning en onderwijs en heeft zowel ervaring met kinderen in het basisonderwijs als in het voortgezet onderwijs. Bij InMens is zij werkzaam als Groeikracht trainer. Lees meer over Debby.